سلب مسئولیت

وب سایت،اپلیکیشن و اینستاگرام گروه ارج تنها جهت در اختیار قرار دادن انالیز های گروه ارج ساخته شده اند. گروه ارج و تیم انالیز ما سعی میکند با استفاده از منابع درجه اول بازار های مالی بهترین تحلیل ها را در اختیار شما قرار دهد.

با وجود این تحلیل های گروه ارج به منزله سیگنال نمی باشد و نباید مبنای معاملات شما در هر بازاری باشد،مسئولیت هرگونه استفاده از داده های موجود در وبسایت،اپلیکیشن و اینستاگرام  ما بر عهده کاربر محترم می باشد.

لازم به ذکر است تیم نرم‌افزاری گروه ارج اختیار هرگونه طراحی مجدد، ادغام یا توقف ارائه خدمات را در هر زمان و به هر علتی، دارد. بنابراین مسئولیتی بابت زیان احتمالی کاربران، متوجه گروه ما نمی‌شود.

شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی گروه ما به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت گروه ارج هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی،ویدئو های وبلاگ آموزشی و سایر خدمات ارائه شده توسط گروه ما نظیر اپلیکیشن به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات گروه ارج است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های گروه ارج منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گروه ارج تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت و اپلیکیشن به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات گروه ارج استفاده می‏‌کنید،و به ما ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که گروه ارج به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید کاربر است  و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد گروه ارج برای اعضای وب سایت و اپلیکیشن ایمیل یا پیامک و نوتیفیکیشن ارسال نماید.

 

موارد مهم

1-هرگونه انتشار محتوای سایت،اپلیکیشن و اینستاگرام گروه ارج باید با ذکر منبع باشد در غیر این صورت غیر قانونی و غیر شرعی می باشد و راه را برای پیگیری قانونی گروه ارج باز میکند.

2-هیچ یک از محتوای گروه ما به منزله سیگنال نمی باشد.

3-حق فروش محصولات گروه ارج تنها برای این گروه می باشد.

4- حق استفاده از فایل های آموزشی دوره های غیر رایگان گروه ارج تنها برای خریدار این دوره می باشد و انتشار رایگان این محتوا غیر قانونی می باشد.